„Când totul este complicat”
Ideea companiei a apărut prin Let's Meet în august 2013, când am început să organizăm evenimente business în Bucureşti la care participau micile societăţi şi specialişti din diverse domenii. La aceste întâlniri, ne-am dat seama rapid că relaţiile de afaceri de succes se bazează pe compatibilitate şi încredere reciprocă.
Ideea noastră a fost să ajutăm companiile să întâlnească uşor şi rapid specialiştii de care aveau nevoie. O echipă creativă formată dintr-un avocat, un auditor, din oameni de marketing și PR, cât şi dintr-un ITst au reuşit sa aducă această idee la realitate.
Imediat după, s-a născut conceptul „Cere 3 oferte” dedicat pieţei B2B. Astăzi, compania se numeşte Sibus | Simplicity in Business şi după 4 ani de activitate, ne aflăm în peste 4 ţări şi ne dorim să ajutăm, în continuare, cât mai multe companii.
Cu ce ne ocupăm
Platforma Sibus a fost înființată în mai 2014 și începând cu acest an am ajutat companiile să ia legătura mai ușor cu specialișiti cu experiență din toată țara.
Discutăm cu fiecare dintre clienții noștri și împărțim experiența pe care o avem înainte de a găsi contabilul, auditorul sau avocatul solicitat.
Misiunea noastră
Prin Sibus, companiile se întâlnesc mai ușor - creăm "Simplicity in Business". Asistăm clienții gratuit și partenerilor noștri dedicați le oferim o alternativă accesibilă ca preț pentru rezultate bune.
Încercăm să oferim transparență, încredere și să creăm avantaje pentru ambele părți: atât clienților, cât și partenerilor.